És la primera borrasca de gran impacte de la temporada
La borrasca Aline arriba un mes després de l’inici astronòmic de la tardor. L’època ha estat caracteritzada fins fa poc per un anticicló que ha deixat temperatures impròpies per aquest període de l’any. És la primera borrasca de gran impacte de la temporada.
Aquesta pertorbació és comparable amb la Fien que afectà les Illes Balears el passat gener. Des de llavors no s’havien activat avisos taronges pel mateix motiu, de risc important per fenòmens costaners. La baixa pressió ha provocat la pujada del nivell de la mar, que afavoreix que l’aigua penetri millor terra endins.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella