Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els avisos per vent i mala mar continuen actius a Mallorca i Menorca i demà la situació empitjorarà
La borrasca Blas ha provocat durant el cap de setmana 143 incidències al conjunt de les Balears. Segons ha informat la Direcció General d’Emergències, la majoria d’incidents s’han registrat a Mallorca, amb 105 incidents notificats. A Eivissa, se n’han produït 18; a Menorca, 16; i a Formentera, 4.
Durant tota la jornada d’aquest dilluns, l’Agència Estatal de Meteorologia mantendrà activat l‘avís taronja per temporal marítim al nord de Mallorca i a Menorca; i l’avís groc per vent a Menorca, al Llevant de Mallorca i a la serra de Tramuntana.
A Menorca, el vent pot arribar a bufar amb cops de fins a 80 quilòmetres per hora. De fet, els dos ports de l’illa continuen sense activitat. El Port de Ciutadella continua tancat per mor del temporal marítim i es preveu que continuarà així, almanco, fins dimecres. A Maó, en canvi, avui el port ha reobert, però l’únic trajecte previst durant la jornada, el que opera Trasmediterránea entre Maó i Barcelona, s’ha cancel·lat per precaució. Des de divendres migdia no hi ha hagut cap operació portuària a Menorca per mor de la borrasca.
CONSELLS D’AUTOPROTECCIÓ DAVANT EL VENT
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues