Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El vent i les precipitacions ocasions seguiran presents durant aquests dies
83
Tot i que la Borrasca Celia perd força, avui i demà les Illes Balears encara es trobaran dins el seu radi d’acció. Ambient gris i amb algunes precipitacions que poden venir encara acompanyades de fang.
Fins ara ha plogut poc en general amb quantitats que a moltes bandes no superen els 10 litres acumulats en total, sobretot en el cas de Menorca i Mallorca. Per contra, a les Pitiüses, els registres són més generosos i s’han recollit entre 20 i 30 litres a la majoria d’estacions. El vent de component est també ha tengut protagonisme, ha bufat moderat amb cops d’entre 50 i 70 km/h, i ha aixecat ones de més de 5 metres a la Boia de Maó i de 3 metres a la de sa Dragonera.
Divendres capvespre
Cel tapat amb algunes brusques, més probables a Mallorca i Menorca. A darrera hora hi pot haver qualque ruixat moderat, encara de fang i afectar també les Pitiüses de nit i matinada. La temperatura es manté sense canvis i el vent seguirà de llevant moderat.
Dissabte
Continuarà el cel carregat però amb qualque clariana. No s’esperen plogudes significatives però no farà net en general i cauran ruixats de caràcter local i feble. El vent tampoc afluixa i seguirà de l’est amb cops moderats i temporal marítim a la costa exposada, amb ones d’entre 3 i 6 metres.
Diumenge
La borrasca Celia perdrà intensitat però una nova borrasca començarà a situar-se novament cap al nord d’Àfrica des d’on reforçarà novament l’arribada de niguls i mantindrà el passadís de vent allevantat. El cel serà variable, amb estones de sol i niguls que, sobretot a partir de migdia, tornaran a ser més abundants. No s’esperen precipitacions i el vent de llevant afluixa respecte jornades passades.
Temperatura sense canvis
No s’espera cap variació significativa de temperatura aquests dies. La màxima quedarà frenada entre els 15ºC i els 18ºC, mentre que la mínima en general quedarà entre els 11ºC i els 14ºC, amb l’excepció de la Serra de Tramuntana on se situarà per davall dels 10ºC.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada