Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Una jove de 23 anys ha mort quan li ha caigut al damunt un arbre de dues tones i 20 metres d'alçària. Unes altres 10 persones han estat ferides a Almeria i Barcelona
190
A la península, la borrasca Ciarán ja ha deixat una víctima mortal. Es tracta d’una jove de 23 anys que ha mort quan li ha caigut al damunt un arbre de dues tones i de 20 metres d’alçària. Els fets han tengut lloc a la una del migdia d’aquest dijous, al barri de Chamberí de Madrid, quan la víctima passejava pel centre amb els seus pares i estaven aturats per travessar un pas de vianants. Els pares han hagut de menester ajuda psicològica, i unes altres cinc persones també han estat ferides.
A Almeria, una altra dona ha sortit ferida greu després que una palmera s’ha desplomat damunt la marquesina on esperava el bus. I a Barcelona, 9 persones també han estat ferides per la caiguda d’un arbre al pati d’una escola. El fort vent, que ha arribat fins als 170 km/h, ha causat més de 500 incidències a Galícia; al País Basc, ha arribat fins als 160 km/h. Durant el cap de setmana no farà net del tot. L’Aemet mantindrà activats els avisos groc i taronja per fort vent i mala mar.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals