El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La instal·lació de la tarima de la Plaça des Born i la col·locació dels semàfors del Pla, algunes de les tasques que no poden faltar
Instal·lar la tarima on van els música al Caragol des Born és un ritual que es repeteix any rere any i que els membres de la Brigada d’Obres realitzen amb desacostumada normalitat. També s’enllesteix tota la instal· lació tècnica per vigilar que l’aforament dels principals actes de la festa sigui el previst.
També forma part de les tasques de la brigada evitar tant sí com no que la sorra que cobreix els carrers es coli pels embornals per on s’evacua l’aigua de pluja.
Al Pla de Sant Joan, ja llueixen els semàfors. Mentre alguns aprofiten per encalar les façanes dels seus horts, les màquines aplanen el terreny per a les corregudes del dia de Sant Joan. Tot ha d’estar a punt per a una festa que ja és a la cap de cantó.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle