Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Aquest dimecres els pacients amb COVID ingressats a la unitat de crítics han passat de 13 a 15
La direcció de l’Hospital Can Misses ha comunicat aquest dimarts que queden cancel·lats a partir d’avui els permisos i vacances concedits als treballadors i treballadores, en espera d’avaluar com evoluciona la pandèmia. Una mesura que la Conselleria de Salut justifica a causa de l’elevat nombre de professionals sanitaris aïllats i també a l’increment de pacients afectats per la COVID.
D’altra banda, l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera ha tornat a ampliar l’UCI amb dos llits més. Aquest dimecres els pacients amb COVID ingressats a la unitat de crítics han passat de 13 a 15.
Can Misses podria ampliar la cabuda de l’UCI progressivament fins a arribar als 44 llits, 33 per pacients Covid i 11 destinades a la resta de patologies. Els equips que formarien part d’ampliació estarien compostos d’intensivistes, anestesistes, internistes i personal d’infermeria de quiròfan i d’UCI. De moment, la cabuda de llits COVID se situa en el 79 per cent, amb 152 persones hospitalitzades a causa d’aquesta malaltia.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús