Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Aquest dimecres els pacients amb COVID ingressats a la unitat de crítics han passat de 13 a 15
La direcció de l’Hospital Can Misses ha comunicat aquest dimarts que queden cancel·lats a partir d’avui els permisos i vacances concedits als treballadors i treballadores, en espera d’avaluar com evoluciona la pandèmia. Una mesura que la Conselleria de Salut justifica a causa de l’elevat nombre de professionals sanitaris aïllats i també a l’increment de pacients afectats per la COVID.
D’altra banda, l’Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera ha tornat a ampliar l’UCI amb dos llits més. Aquest dimecres els pacients amb COVID ingressats a la unitat de crítics han passat de 13 a 15.
Can Misses podria ampliar la cabuda de l’UCI progressivament fins a arribar als 44 llits, 33 per pacients Covid i 11 destinades a la resta de patologies. Els equips que formarien part d’ampliació estarien compostos d’intensivistes, anestesistes, internistes i personal d’infermeria de quiròfan i d’UCI. De moment, la cabuda de llits COVID se situa en el 79 per cent, amb 152 persones hospitalitzades a causa d’aquesta malaltia.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata