Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Dels 50 que obrirà la cadena al juliol, a Menorca només ho farà el de Cala Galdana
La companyia Melià ha anunciat que abans de dia primer de juliol 50 dels seus hotels reprendran l’activitat.
A Menorca només obrirà el de Cala Galdana, i el que tenen ubicat a la platja de Son Bou mantindrà les portes tancades en espera de l’evoluCió de les visites turístiques a l’illa.
Aquest establiment, construït fa 50 anys i distribuït en dos edificis d’onze plantes, està pendent d’un polèmic projecte de reforma per rebaixar-ne l’altura, però ocupant més metres de solar.
La companyia el va presentar al Consell de Menorca i a l’Ajuntament d’Alaior i ara espera el vistiplau del Consell consultiu.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre