economia
La patronal CAEB anima les empreses i autònoms del sector de la restauració a sol·licitar-los assessorament legal per tramitar les ajudes que ofereix l’administració. Per ara ja han atès 30 sol·licituds a través de la nova Oficina d’Ajuts que han creat i totes han estat concedides.
L’objectiu d’aquest servei, que funciona des des finals de desembre, és arribar de manera directa a tots els establiments afectats per les restriccions. L’assessorament i gestió de les subvencions es fa independentment de si són o no negocis associats a CAEB Restauració.
A més, es coordinen amb les associacions de Menorca, Eivissa i Formentera perquè ningú no quedi fora.
Cercador |
Menorca ja pot obrir els interiors de bars i restaurants al 30%
La davallada de socis i ingressos no ha aturat en els darrers 12 mesos, asseguren estar en una situació límit.
Brussel·les i Washington s'han donat quatre mesos per mirar de resoldre les disputes comercials que tenen l'origen al sector aeronàutic
Volen estudiar al detall com els afectarà a l'hora de gestionar les comunitats de propietaris