Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La gran patronal assegura que "és impossible" que tota la flota de vehicles rent a car sigui elèctrica l'any 2030
107
La CAEB vaticina un “col·lapse en el sector turístic de les Balears” si no es flexibilitzen els objectius de la llei de canvi climàtic. La gran patronal surt en defensa del sector del rent a car que, segons aquesta normativa, hauran de tenir tota la seva flota elèctrica l’any 2030. Asseguren que aquesta aposta, aquests terminis, són “impossibles de complir” i que pot provocar “una crisi” sense precedents a un dels sectors que “més aporta a l’economia de les illes”.
Segons explica la Confederació d’Associacions Empresarials de les Balears, en el seu escrit d’al·legacions a aquesta normativa, el lloguer de vehicles ja és “eficient i amable amb el medi ambient”, perquè renoven flotes continuament, fent servir de cada vegada vehicles manco contaminants. Es neguen, però, a tenir tota la flota elèctrica, perquè això els suposaria “una despesa impossible d’assumir”.
També posen altres emperòs: asseguren que aquesta tecnologia encara està en una fase massa embrionària. Critiquen, a més, que només els rent a car estan obligats a tenir flota 100% elèctrica, un greuge comparatiu amb altres sectors, com el transport o fins i tot l’administració pública. Per tot això, entre altres al·legacions, reclamen que es modifiqui aquest punt de la normativa i que, en lloc d’establir vehicles elèctrics, fixin uns límits d’emissions contaminants, sense limitar cap tipus de motor.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili