Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'associació hotelera de Menorca considera que una de les claus de cara a la temporada 2022 és consolidar-se com una destinació segura
Abans de la pandèmia, els hotelers de Menorca arribaven a FITUR, el mes de gener, amb un 70% de les places de l’estiu ja contractades. Ara, però, amb la caiguda de la turoperació, les reserves tot just comencen. “Els hotelers tenim clar que ara hem de sortir a captar, de nou, un mercat que ja teniem”, explica Lluís Casals, president de l’associació hotelera de Menorca (Ashome).
A més de potenciar la digitalització dels seus serveis, els hotelers menorquins creuen convenient aplicar noves polítiques de comercialització que s’adaptin a les reserves amb poca antelació, tan comunes amb la pandèmia. A més, aposten per diversificar mercats. “Hem vist que no podem dependre exclusivament del turisme britànic”, afegeix Casals.
Conscient que la recuperació turística tot just acaba de començar i que queda molt camí per recórrer, l’associació hotelera de Menorca es mostra optimista i considera que una de les claus de cara a la temporada 2022 és consolidar-se com una destinació segura.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar