Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Bombers de Mallorca han treballat fins devers les 14.20 hores per apuntalar la casa
177
La caiguda d’una paret de marès, aquest dissabte, ha fet esbucar un habitatge limítrof en el municipi de Son Servera.
Segons ha informat Bombers de Mallorca, el succés ha ocorregut devers les 10.13 hores d’avui dissabte, quan una paret de marès ha caigut damunt la teulada d’un habitatge limítrof. Afortunadament, en el moment en què han tingut lloc els fets no hi havia ningú dins la casa, la qual cosa ha evitat que hi hagi ferits.
Els Bombers de Mallorca han mobilitzat efectius dels parcs d’Artà i de Llucmajor, que han treballat fins devers les 14.20 hores per apuntalar la casa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
Forma part dels actes de la Diada de Mallorca