Alguns familiars han hagut de dur ventiladors seus de casa
Els que acaben d’ingressar ja venen avisats. Els que hi duen un temps estan cansats. Els treballadors, els pacients i els familiars, sobretot d’hospitalització, no poden més. Han de suportar temperatures de 27 graus amb una humitat del 63% i, per intentar alleujar una mica la situació, el que fan és dur de casa el seu propi ventilador.
Els familiars diuen que fa tanta calor que, fins i tot, l’aigua que els pugen és calenta. La cara de l’hospital que mira a Son Ferriol suporta moltes hores de sol i les finestres i els aluminis poden arribar fins als 60 graus de temperatura. Això fa que els treballadors i els pacients hagin d’estar moltes hores sense confort tèrmic.
La Gerència de Son Llàtzer afirma que estan fent feina per revertir la situació. Pel que fa a les Urgències, l’hospital informa que ha instal·lat una sèrie de bateries addicionals que han permès augmentar el cabal d’aire i millorar les condicions de refredament de l’àrea.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"