Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les altes temperatures obliguen a fer comandes diàries, la qual cosa augmenta els costos del transport
Les plantes pateixen molt amb la calor i també els floristes que veuen com el seu producte es marceix. Si abans les flors els duraven fins a deu dies, ara no arriben als quatre. Això implica que s’hagin de fer comandes diàries, la qual cosa augmenta els costos del transport.
Molt poques plantes poden aguantar tanta calor. Els rosers, les petúnies i els geranis que florien a l’estiu ara maduren mesos abans. Els proveïdors abaixen els preus de les plantes, fet que ajuda a mantenir el negoci tot i l’augment del cost del transport. Jugar amb aquests marges és la solució que tenen els floristes, mentre esperen que amb l’arribada del fred el seu negoci torni a florir.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles