Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Rampes i marejos han afectat ha diversos ciclistes
Margalida Ferrer, d'Artà, protagonista per partida doble
243En ciclisme, avui s’ha celebrat la primera etapa de la tretzena edició de la Volta a Menorca en bicicleta de muntanya que patrocina la Fundació Foment del Turisme de Menorca del Consell. I de quina manera s’ha celebrat l’arribada a meta del darrer participant que ha completat els seixanta kilòmetres, molt exigents. Tant com la calor i humitat que ha sorprès la majoria de ciclistes i que han provocat rampes i marejos. Els avituallaments avui no han donat l’abast. Per demà està previst un trajecte de setanta quilòmetres que sortirà i arribarà a Sant Climent.
Però al marge de la vessant esportiva i de la duresa d’aquesta primera etapa, hem recollit un testimoni del que s’ha viscut aquesta setmana a Mallorca. Perquè el que realment ha encongit el cor de Margalida Ferrer a les darreres hores ha estat la catàstrofe natural a la comarca de Llevant i al seu municipi, Artà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE