Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Es preveu que tiri endavant amb el suport dels demòcrates i quatre legisladors republicans
La Cambra de Representants dels Estats Units inicia la seva sessió en la qual preveu votar pel nou judici polític contra el president Donald Trump després del violent assalt al Capitoli del passat dimecres d’una torba dels seus seguidors, en el qual van morir cinc persones.
Els demòcrates, amb majoria en la Cambra Baixa, buscaran aquest dimecres acusar el mandatari del càrrec de “incitació a la insurrecció”.
El vot es preveu que tiri endavant amb el suport de la bancada demòcrata, i almenys quatre legisladors republicans que ja han anunciat que se sumaran a la iniciativa: Adam Kizinger, congressista d’Illinois; Liz Cheney, congressista de Wyoming; John Katko, de Nova York; i Fred Upton, per Michigan.
El procés iniciat en la Cambra Baixa promet obligar el Senat a sotmetre a Trump a un judici polític que es desenvoluparà quan el president electe, el demòcrata Joe Biden, ja estigui en el poder, i que per tant no tindrà com principal objectiu la destitució del mandatari sinó la seva possible inhabilitació per a exercir futurs càrrecs polítics.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari