La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El Black Friday i el pont de desembre han registrat bones vendes i hi ha la sensació que les ganes de consumir no s'esgoten
El sector del comerç es mostra optimista davant l’inici de la campanya de Nadal. El Black Friday i el pont de desembre han registrat bones vendes i hi ha la sensació que les ganes de consumir no s’esgoten. Agències de treball temporal i el gran comerç asseguren que les contractacions s’han incrementat un 5%.
Les ofertes laborals s’han incrementat, especialment les que tenen a veure amb la distribució de les comandes per Internet. Les grans superfícies manegen xifres similars. La consolidació del Black Friday els permet ampliar el període de contractació fins a gairebé tres mesos. Els petits, en canvi, no tenen tant de marge i asseguren que, en general, no els surt a compte ampliar plantilla. Tots coincideixen a assenyalar, però, que les vendes, enguany, poden ser històriques.
La roba, el calçat i l’electrònica són, ara mateix, els productes més cercats. D’aquí a pocs dies, ho seran les juguetes.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura