Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
El Black Friday i el pont de desembre han registrat bones vendes i hi ha la sensació que les ganes de consumir no s'esgoten
El sector del comerç es mostra optimista davant l’inici de la campanya de Nadal. El Black Friday i el pont de desembre han registrat bones vendes i hi ha la sensació que les ganes de consumir no s’esgoten. Agències de treball temporal i el gran comerç asseguren que les contractacions s’han incrementat un 5%.
Les ofertes laborals s’han incrementat, especialment les que tenen a veure amb la distribució de les comandes per Internet. Les grans superfícies manegen xifres similars. La consolidació del Black Friday els permet ampliar el període de contractació fins a gairebé tres mesos. Els petits, en canvi, no tenen tant de marge i asseguren que, en general, no els surt a compte ampliar plantilla. Tots coincideixen a assenyalar, però, que les vendes, enguany, poden ser històriques.
La roba, el calçat i l’electrònica són, ara mateix, els productes més cercats. D’aquí a pocs dies, ho seran les juguetes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals