Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Primer dia del cribratge a es Rafal Nou, amb 18 positius
El Palau d’Esports d’Inca ha acollit durant 8 dies el filtratge massiu a tota la població més gran de 16 anys del municipi. Hi han acudit 9.500 persones de les 27.800 que estaven cridades a participar-hi.
Finalment, 74 persones han donat positiu, una xifra que representa manco de l’u per cent del total de proves realitzades, que era el previsible. S’ha aconseguit així aturar 74 cadenes de transmissió
I avui dematí, a les 9 ha començat el filtratge massiu a la barriada palmesana des Rafal Nou, que durarà fins dimecres. Han acudit 1.112 persones al poliesportiu Germans Escales a fer-se la prova d’antígens, de les quals 18 han donat positiu. Són casos que probablement no s’haurien detectat si no s’hagués fet aquest filtratge massiu, el primer d’aquestes característiques que es fa a Ciutat.
L’objectiu és localitzar aquelles persones que tenen coronavirus, però que no han desenvolupat símptomes. Estan cridats a fer-se les proves els més de 16.000 palmesans més grans de 16 anys de la unitat bàsica de salut del Rafal Nou, que inclou aquesta barriada i la de l’Estadi Balear i part del Viver i el Rafal Vell.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat