Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La prova pilot realitzada la setmana passada va presentar un saldo de 379 dosis a residents i desplaçats del sector serveis
La campanya de vaccinació sense cita prèvia de l’Àrea de Salut de Menorca amplia horari i arriba a més centres de salut amb l’objectiu de donar oportunitat, també, als vesins de Maó i Ciutadella. Per poder fer-ho, hauran d’esperar al torn del divendres. De moment, la segona part de la campanya arrenca aquest dimecres a les unitats bàsiques de salut de Sant Lluís, Es Mercadal i Es Migjorn, en horari de tres i mitja a vuit del capvespre.
Aquest dijous, la vaccinació s’estén als centres de salut de Ferreries i Es Banyer i a la unitat bàsica des Castell. Divendres, obren les portes el centre de salut Verge del Toro de Maó i el centre de salut del Canal Salat i, de quatre a vuit del vespre, el consultori de Fornells. Hi poden acudir els majors de 16 anys, sense cita prèvia i només presentant la targeta sanitària o el DNI. Han de ser -aquesta és la condició- residents a cada municipi així com persones desplaçades que tinguin un contracte de feina.
La prova pilot realitzada la setmana passada va presentar un saldo de 379 dosis a residents de vuit localitats i també a desplaçats del sector serveis.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears