Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Les causes: la manca de vacunes a una quinzena de centres de salut de les Illes i part del grup de risc sense vacunar
Imatge d'arxiu.
12La campanya de vacunació contra la grip s’amplia fins al 15 de gener. Les causes: la manca de vacunes a una quinzena de centres de salut de les Illes i la constància que gent del grup de risc havia quedat sense vacunar.
A partir d’aquest dimecres està previst que arribin a les Balears 9.500 dosis més a aquests centres de salut de Mallorca i Menorca que han quedat desbastits.
La campanya de la grip havia d’acabar aquest dijous però s’allargarà unes setmanes més. Les noves dosis que començaran a arribar aquest dimecres, permetran que la vacuna pugui estar a l’abast de la població que ha quedat fora vacunar. Hi ha hagut centres de salut que han quedat desbastits.
La conselleria espera incrementar les dades de vacunació de l’any passat, com a mínim un 3%. De moment, segons la directora general de Salut Pública, Maria Antònia Font, ja s’ha posat la vacuna de la grip el mateix nombre de ciutadans de risc que l’any passat. És a dir, ho han fet 4 de cada 10 ciutadans majors de 65 anys. En total, la conselleria preveu distribuir 158.000 vacunes, tenint en compte l’ampliació.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix