Troben 30 persones vivint plegades en un sol habitatge a Manacor
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
El telèfon INFOGRIP és el 971 211 998 i enguany, a causa de la combinació de les dues vacunes, no se citarà per SMS
208
La Conselleria de Salut vol arribar al 65-75% de la població diana de Balears en la seva nova campanya de vacunació de la grip, que l’ha presentat aquest dimecres per la titular d’aquest departament, Patricia Gómez.
L’any passat, la cobertura global de la campanya contra la grip va ser del 57,7%, quan es van immunitzar un total de 195.000 persones.
Aquest nivell de cobertura “no és suficient”, ha afirmat Gómez, que ha realitzat una crida a la població diana perquè s’immunitzin contra la grip perquè la vacuna ajuda al fet que la malaltia “no sigui tan greu”.
La campanya d’enguany té un caràcter “particular” ja que els grups de més de 70 anys -65 anys en el cas dels vacunats contra la covid amb Janssen- s’injecten la vacuna contra la grip al costat de la dosi de reforç de la covid-19.
El telèfon INFOGRIP és el 971 211 998 i enguany, a causa de la combinació de les dues vacunes, no se citarà per SMS, ha assenyalat la consellera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes