Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Miquel Ángel Sancho, la ciclista Mavi Garcia, el Parc Nacional de Cabrera, la biofarmacèutica Sanifit i el sacerdot Tomeu Suau han estat els altres premiats
El diari Última Hora ha celebrat la gala de lliurament dels Siurells de Plata 2021. Són els premis amb els quals, el diari reconeix els valors de persones i entitats de diferents àmbits, la labor dels quals impacta de manera positiva en la societat balear.
Creats en 1964 per José Tous i impulsats per Pere A. Serra, des de fa tres anys, aquests guardons incideixen en els valors mediambientals, culturals, socials, científics i esportius. També es concedeixen els Siurells d’Actualitat i el d’Honor Pere A. Serra.
Han recollit els Siurells de Plata: Miquel Àngel Sancho en la categoria de Valors Culturals; Mavi Garcia, en la de Valors Esportius; el Parc Nacional de Cabrera com a Iniciativa Mediambiental; Sanifit, en la Iniciativa Científica; i Tomeu Suau, en la Iniciativa Social i Ètica. La coordinadora de la campanya de vacunació contra la COVID-19 del IB-Salut, Eugènia Carandell, ha rebut el Siurell d’Actualitat, que valora la labor desenvolupada per tot l’equip en el pla de vacunació contra el coronavirus a la població balear al llarg d’enguany. El Siurell d’Honor Pere A. Serra es lliura al president i fundador del grup Iberostar, Miquel Fluxá.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues