Segueix en estat greu a causa d’una baralla el resident de Formentera
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Es vigila que es respecti la cabuda, la distància de seguretat, els horaris i l'ús de la mascareta
Continua la campanya d’inspeccions coordinada pel Govern i dirigida a frenar els botellots i les festes il·legals. De dijous a diumenge s’han duit a terme 91 internvencions a les Illes. En total s’han aixecat 44 actes que ara s’analitzen per determinar el grau d’incompliment i per tant les sancions que s’han d’imposar als infractors, que recordem poden arribar als 600 mil euros.
Es vigila sobretot que es respecti la cabuda, la distància de seguretat, els horaris i l’ús de la mascareta. D’ençà que va començar la campanya s’han realitzat 204 inspeccions a Balears i s’han estès 114 actes d’infraccions. A Palma, segons informa l’Ajuntament, s’han aixecat 51 actes per no dur la mascareta i 15 relacionades amb els botellots.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca