Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

La millor manera de celebrar el 450 aniversari de la beata
La capella de Santa Catalina Tomàs torna a lluir a la parròquia de la Mare de Déu dels Àngels de Pollença. Després de dos anys d’intervencions, la figura de la beata i les de Santa Catalina d’Alexandria i Santa Llúcia, que l’acompanyen, han tornat renovades. La millor manera de celebrar el 450 aniversari de la Beata.
El retaule s’ha recuperat d’un estat de conservació delicat, a causa de l’afectació de la formiga blanca sobre els elements de fusta. Tota la restauració s’ha realitzat amb materials de conservació pertinents, lliures de plàstics i seguint els criteris que marca la legislació.
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres