Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La pandèmia no aturat aquesta tradició de 55 anys
Presa de la temperatura abans d’entrar a l’església de Santa Eulàlia. Un màxim de 100 persones poden entrar-hi, un 30% de la capacitat de l’edifici.
Tot perquè pugui continuar-se una tradició de més de mig segle d’aquest concert de la Sibil·la que fa la Capella Mallorquina. La soprano Cristina Van Roy, n’ha estat la intèrpret.
Molts són els fidels a aquests concert i procuren venir-hi cada any. Tot i la pandèmia, també n’hi ha que han volgut viure aquesta experiència per primera vegada.
Una selecció de nadales ha seguit el cant de la Sibil·la en aquesta actuació patrocinada per la Fundació Barceló, que destinarà els doblers recaptats a ALISOL. Un projecte solidari de repartiment d’aliments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions