Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Les següents al podi pesen 305 i 266 quilos
Muro ha celebrat el concurs de la carabassa, no autòctona, més feixuga. Un concurs que se sol celebrar per la Fira de Tardor, al novembre. Però els pagesos participants i l’organització han assenyalat que les poques pluges i la temperatura alta feien perillar el seu manteniment. Per aquest motiu, han decidit avançar la pesada de les carabasses gegants.
La més feixuga ha estat la carabassa de Jeroni Perelló, amb un pes de 314 quilos i 800 grams. Seguida d’una de 305 quilos, i el podi l’ha completat una carabassa de 266 quilos.
El 10 de novembre començarà la Fira de Tardor de Muro, i la carabassa en serà la principal protagonista. I entre les seves activitats, un concurs que sí que es podrà celebrar quan toca: el de la carabassa autòctona més feixuga.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat