‘Stickers’ en català per fomentar les expressions populars
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
Les següents al podi pesen 305 i 266 quilos
Muro ha celebrat el concurs de la carabassa, no autòctona, més feixuga. Un concurs que se sol celebrar per la Fira de Tardor, al novembre. Però els pagesos participants i l’organització han assenyalat que les poques pluges i la temperatura alta feien perillar el seu manteniment. Per aquest motiu, han decidit avançar la pesada de les carabasses gegants.
La més feixuga ha estat la carabassa de Jeroni Perelló, amb un pes de 314 quilos i 800 grams. Seguida d’una de 305 quilos, i el podi l’ha completat una carabassa de 266 quilos.
El 10 de novembre començarà la Fira de Tardor de Muro, i la carabassa en serà la principal protagonista. I entre les seves activitats, un concurs que sí que es podrà celebrar quan toca: el de la carabassa autòctona més feixuga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge