Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Les següents al podi pesen 305 i 266 quilos
Muro ha celebrat el concurs de la carabassa, no autòctona, més feixuga. Un concurs que se sol celebrar per la Fira de Tardor, al novembre. Però els pagesos participants i l’organització han assenyalat que les poques pluges i la temperatura alta feien perillar el seu manteniment. Per aquest motiu, han decidit avançar la pesada de les carabasses gegants.
La més feixuga ha estat la carabassa de Jeroni Perelló, amb un pes de 314 quilos i 800 grams. Seguida d’una de 305 quilos, i el podi l’ha completat una carabassa de 266 quilos.
El 10 de novembre començarà la Fira de Tardor de Muro, i la carabassa en serà la principal protagonista. I entre les seves activitats, un concurs que sí que es podrà celebrar quan toca: el de la carabassa autòctona més feixuga.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes