Una persona detinguda en una operació contra el narcotràfic a Sineu
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
El primer concert serà el dia 17 de gener a la plaça d'Espanya i els plats forts vendran dia 19, a la revetla del patró de Palma
328L’Ajuntament de Palma omplirà les places de música per les festes de Sant Sebastià i optarà enguany principalment pel talent local. Alguns dels noms propis que sonaran durant les festes del patró de Ciutat són Maria Hein, La Casa Azul i Tomeu Penya.
El primer dels concerts serà dia 17 de gener a la plaça d’Espanya. Concert del sus:
20.00h Midnight Walkers (finalista del concurs Pop Rock 2024)
20.45h Lyra’s Hëll (guanyador del concurs Pop Rock 2024)
21.30h Mut
23.30h La Casa Azul
El dia 18 l’Ajuntament continuarà amb els concerts d’horabauxa a dues places entre les 18.00 i la mitjanit:
A Cort sonarà la música dels djs: Paco Colombàs, Xisqueta i Lluís Riu.
La Plaça Major acollirà els grups: Val 9, Eva i La mujer de verde.
El dia 19, jornada de la revetla de les festes de Sant Sebastià és on hi haurà el gruix dels concerts.
Plaça d’Espanya:
– Joan Dausà
– L.A.
– Suasi
– Victòria Lerma
Plaça de Joan Carles I (Plaça de les Tortugues):
– Marc Seguí
– Ana Guerra
– Marlon
Cort:
– Maria Hein
– Xanguito
– Jaume Anglada i Carolina Cerezuela
Plaça Major:
– Tomeu Penya
– Negre
– Música Nostra
– Sonadors Sonats i Música Nostra
Enguany no hi haurà concert de gran format perquè, segons l’Ajuntament, el grup que havien triat com a actuació de tancament de festes, M-Clan, ha cancel·lat la seva gira, i, per tant, no actuarà a Son Fusteret. La regidora de Participació Ciutadana, Lourdes Roca, ha avançat que els doblers que havien de servir per realitzar aquest espectacle es destinaran a un concert, també de gran format, que es farà a Palma a l’estiu.
Igualment, s’ha presentat el cartell oficial de les festes de Sant Sebastià 2025, una obra creada per l’artista Rafa Forteza, que combina tradició i modernitat i que reflecteix l’essència de la festa del patró de Ciutat.
La detinguda és una dona de 41 anys. A l'interior de l'habitatge s'han trobat 271 plantes de marihuana
La comunitat xinesa de Palma dona la benvinguda a l'any de la serp
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023