Trobar casa a Formentera en plena temporada turística tampoc és feina fàcil. Molts de docents hauran de començar el curs sense tenir allotjament. És un problema que es repeteix any rere any.
La Casa de Colònies de Formentera, de fet, ha reservat una habitació amb capacitat per a vuit persones per a docents. És una opció provisional que s’ofereix perquè els professors nouvinguts tenguin un lloc on instal·lar-se mentre cerquen un allotjament per a la resta del curs escolar. De moment, però, encara no s’ha enregistrat cap petició.
Alguns establiments de l’illa, per contra, asseguren que sí que han rebut telefonades i que ja compten amb alguna reserva per als primers dies de setembre, tot i que en plena temporada turística, tampoc tenen gaire disponibilitat.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos