Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Deu menors tutelats d'edats compreses entre 5 i 11 anys seran reubicats a una nova casa cèntrica de Maó cedida per l'Ajuntament
La casa de la infància de Maó acull actualment a 25 joves i 4 menors més es troben al centre d’Amadiba de Palma. Mai s’havia tingut una ocupació tan alta en aquestes instal·lacions, que compten amb una capacitat de 14 llits, ampliable a 19 en casos extrems. Alguns d’aquests joves tenen problemes de salut mental o addiccions.
Per aquest motiu es va traslladar fa un mes als 10 menors més petits, d’edats compreses entre els 5 i 11 anys, a un pis temporal. Ara l’Ajuntament de Maó ha cedit al Consell una casa cèntrica al municipi on es traslladarà en dues setmanes de manera definitiva als més petits.
La que fins ara era la Casa de la infància es transformarà en un centre de menors amb problemes de conducta i encara s’està valorant que fer amb els menors de 12 a 17 anys que actualment resideixen a aquest espai i no presenten problemes conductuals. Dintre de la transformació que patirà la casa de la infància s’aixecaran murs per evitar que persones de l’exterior interactuïn amb els menors i es reforçarà la presència policial.
El Centre d’atenció a la infància i la família (CAIF) també ha incorporat a 10 tècnics nous i ha treballat en la millora dels protocols.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari