La desfilada de nous talents dona el tret de sortida a una Passarel·la Adlib sense restriccions
Futur Adlib Noves Promeses va néixer el 2017 perquè joves dissenyadors de tot Espanya poguessin mostrar les seves col·leccions relacionades amb Eivissa i fer de trampolí de nous talents de la moda.
La desfilada d’anit va mostrar les creacions de les sis finalistes d’aquesta edició. Finalment, la catalana Fàtima Ovarova es va emportar el primer premi.
La desfilada de nous talents dona el tret de sortida a una Passarel·la Adlib, per fi sense restriccions. Anit en es Martell, al Port d’Eivissa, desfilaran les 14 marques més consagrades de la moda eivissenca. Malena Costa serà una de les models que lluirà les seves col·leccions en aquesta edició número 51.
La passarel·la al complet es podrà veure demà a les 6 i mitja per IB3 televisió.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge