El bisbe ha convidat les parròquies i temples a suprimir les misses de l'horabaixa per facilitar l'assistència a la celebració a la Seu
La Catedral de Mallorca acollirà aquest dilluns, a partir de les 19 hores, unes exèquies pel papa emèrit, Benet XVI, mort dissabte passat, 31 de desembre, a 95 anys.
La celebració religiosa estarà presidida pel bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, que ha convidat les parròquies i temples a suprimir les misses de l’horabaixa per facilitar l’assistència a la celebració en la Seu.
El bisbe Taltavull també sol·licita a les parròquies que el dilluns a les 10 hores facin sonar les campanes amb el toc de difunts, perquè sonin a l’uníson en tota la diòcesi. “Farem present al Senyor la nostra acció de gràcies per tot el que el papa Benet XVI ha aportat a l’Església i a la humanitat al llarg de la seva vida, tota una benedicció del Senyor que ha ajudat a acostar-nos més al Déu que és Amor i que ho ha fet amb el testimoniatge de la seva amable i humil saviesa” ha assenyalat.
La celebració a la Seu s’afegeix a les que han tingut lloc en altres diòcesis espanyoles. Així, una quinzena de catedrals han celebrat aquest dissabte misses en memòria del papa emèrit.
Els frescos del segle XVIII pateixen greus danys per la humitat. Sense ajudes públiques, la propietat impulsa una campanya de micromecenatge per restaurar-los
Fou una de les figures importants d'aquell incipient Canal 4