El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Reis d'Orient arribaran a les 17.00 hores al final del Port
Queda molt poc per a un dels moments més esperats de l’any per als boixos de l’illa. La cavalcada d’Eivissa s’ha avançat a les cinc i mitja de la tarda amb la intenció d’esquivar la pluja tenint en compte la previsió meteorològica. El recorregut serà l’habitual, s’incorpora de nou el carrer d’Isidor Macabich, que l’any passat era en obres el dia de la cavalcada. Un altre canvi és que els Reis d’Orient arribaran al final del Port.
Una de les novetats d’enguany és que a l’inici del carrer del País Valencià s’abaixarà un poc la música i la intensitat dels llums per a les persones amb hipersensibilitat acústica, i també es facilitaran un total de 30 cascs antiremors. Lola Penín, regidora de Benestar Social de l’Ajuntament d’Eivissa, destaca que han pres aquesta decisió perquè familiars de persones amb diversitat funcional renunciaven a anar a veure la cavalcada.
A més, en aquest mateix espai s’ubicaran un total de 50 cadires per a persones amb mobilitat reduïda. Els Reis passaran per Bartomeu Roselló, s’hi incorpora de nou per Isidor Macabich, que l’any passat es va tancar per les obres, c/ del País Valencià, l’avinguda d’Espanya i finalitzarà al passeig de s’Alamera. Seran sis carrosses i més de 350 persones les que integraran aquesta cavalcada d’Eivissa que espera repartir dues tones de caramels. Els Reis també visitaran els infants dels altres municipis de l’illa, on també miren el cel. A Formentera, esperen també poder mantenir la cavalcada i que la pluja, almenys avui, sigui de caramels.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle