Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Actualment la producció anual d'aquesta varietat és d'unes 15 tones
El distintiu ‘Sabors d’Eivissa‘, que pretén pomocionar els productes locals, ha incorporat la ceba vermella eivissenca. Actualment, la producció anual d’aquesta varietat és d’unes 15 tones, però cada vegada són més els agricultors interessats en cultivar-la.
Es planta per primavera i es recull a final del juliol. Fa anys era molt apreciada a Eivissa, però a poc a poc va ser substituïda per altres tipus de ceba.
Aquesta varietat tradicional s’intenta recuperant progressivament, millorant la llavor per animar als agricultors a cultivar-la.
En la finca de Can Sastre, hi ha unes 40.000 plantes que produiran devers 10 tones de ceba. Per a l’any que ve pretén sembrar-ne més del doble, i és que des que va rebre el distintiu ‘Sabors d’Eivissa‘ cada vegada és més demanada pels consumidors.
Aquesta varietat té un gust dolç amb un lleu toc picant. Tradicionalment era molt utilitzada per fer amanides.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions