ARCA exigeix una actuació immediata perquè es faci net, mentre l'Ajuntament de Palma assegura que prepara un protocol d'actuació que preveu aprovar en un període d'entre 3 a 6 mesos
ARCA reclama una actuació urgent de l’Ajuntament de Palma perquè faci neta la murada del Baluard del Príncep, que fa mesos que és plena de pintades. L’Ajuntament assegura que traurà un pla per establir un protocol a l’hora de tractar temes com aquests.
No fa ni 2 anys que se’n va inaugurar la rehabilitació, però la centenària murada del Baluard del Príncep es troba malmesa. El vandalisme l’ha omplit de pintades, i les herbes també hi han crescut. L’associació conservacionista ARCA reclama una actuació immediata.
L’Ajuntament de Palma, de la seva banda, admet que ara mateix, no hi pot fer cap actuació d’urgència, però assegura que té en tramitació un protocol que accelerarà les tasques per a situacions com aquesta. L’escepticisme, però, ja s’ha instal·lat en el si d’ARCA, que assegura que ja fa anys que denuncia la situació, i que no és acceptable que s’hagi d’esperar com a mínim 6 mesos perquè es faci neta la zona tacada.
Mentre la tramitació política continua el seu ritme, els milers de turistes i residents continuaran passejant per un espai centenari tacat pel vandalisme humà.
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella