L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Responsables del sindicat recorden que els estatuts del Consorci Militar de Menorca recull la promoció de la història
El sindicat CGT denuncia públicament que se’ls ha denegat poder celebrar a la Fortalesa de la Mola (Maó) una conferència sobre Salvador Seguí, el Noi del Sucre, una xerrada que volien celebrar el 15 d’abril per recordar el centenari del seu assassinat. Es dona la circumstància que Seguí, figura destacada de l’anarcosindicalisme, estigué empresonat a la Mola entre 1920 i 1922.
Els responsables de la CGT a l’illa no comprenen la decisió i ja hi han presentat recurs. Recorden en els estatuts del Consorci Militar de Menorca, dins el qual s’engloba la fortalesa, s’hi recull l’objectiu del desenvolupament i difusió d’activitats tendents al coneixement i promoció de la història i cultura.
El problema que tenemos en este país es que estamentos que están supeditados a la voluntad popular, quieren tener su cuota de poder para imponer su voluntad,un reino de taifas en resumen. La iglesia su cuota, la judicatura la suya y los militares por supuesto también la suya. Esto se debe acabar, el poder legislativo está por encima de cualquier consideración y es obligación del estado hacer que se cumpla también en los casos en los que no les gusta como estos en los que tiene que enfrentarse a verdaderas maquinarias.No tienen ningún problema en hacer que se ejecute un desahucio o en repeler con pelotas de goma la llegada de personas desahuciadas a nuestras costas.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues