El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Durant cinc setmanes oferirà un ampli ventall de propostes en què el cinema i la fotografia documentals conviden a la reflexió
La cinquena edició del Menorca Doc Fest comença el dia 11 d’octubre amb la voluntat de difondre el cinema i la fotografia documentals com a eines per a la reflexió, la divulgació i la sensibilització. Amb es Mercadal com a origen i epicentre, però amb propostes a altres municipis com Sant Lluís, Maó i Ciutadella, el certamen oferirà, fins al 17 de novembre, un ampli ventall de projeccions, conferències i trobades amb professionals de primer nivell.
També destaquen tallers, com el d’experimentació fotosensible, o exposicions, com Diaporama o la mostra del Premi Luis Valtueña de fotografia humanitària i l’estrena del documental de Macià Florit ‘Pedreres de marès. Espais en transformació’, en col·laboració amb Lítica, tot coincidint amb l’inici dels actes de celebració del seu 30è aniversari. Sense oblidar les seccions més esperades: el Premi Ullastre i un renovat Premi Biosfera. Tot plegat, en una edició especialment centrada en els joves creadors illencs.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta