Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Nou cellers de la zona han oferit més de trenta referències de vi amb l'objectiu de fomentar el consum responsable a un públic més juvenil
Porreres es va convertir aquest dissabte nit en l’escenari d’una festa dedicada al vi elaborat a Mallorca.
Amb la participació de nou cellers de l’IGP Vi de la Terra de Mallorca, i més d’una trentena de referències per servir, el Raïm Wine Fest va apropar el consum responsable d’aquesta beguda a un públic més juvenil. Més de 2.000 persones, segons Vi de la Terra de Mallorca, assistiren a aquesta nova edició del festival.
La música en directe va posar el ritme de la vetlada, amb artistes com Monkey Doo, Cacao i Aina Losange al comandament. Varen fer ballar els visitants fins a les dues de la matinada. Fins i tot els més petits tingueren un espai on participar en la festa, mentre els adults feien un tast del producte local.
I els cellers, encantats de participar-hi. “És important treure de context el vi com una beguda envoltada de litúrgia i poder-la acostar a al gent com un moment de diversió i relax”, comenta la propietària de la Bodega Mesquida Mora, Bàrbara Mesquida.
El Raïm Wine Fest tanca així una cinquena edició que no atura de créixer ni de demostrar la qualitat del vi que s’elabora a Mallorca.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora