Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) adverteix de la pujada d'un 5,2% dels productes típicament nadalencs
La cistella de la compra serà un 5,2% més cara aquest Nadal segons l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU). L’OCU analitza, des del 2015, setze productes “típicament nadalencs” i de gran demanda a mercats municipals, supermercats i hipermercats d’Albacete, Barcelona, Bilbao, Madrid, Màlaga, Sevilla i València.
D’aquests setze, enguany, deu pugen de preu. El que més puja són les ostres, en un 19%, seguides per la magrana, en un 17%, i el me, en un 16%. De fet, el besuc, la pinya i el me, arriben a màxims històrics.
Per això, recomanen planificar i avançar les compres per aprofitar les ofertes i substituir els productes més cars per d’altres més assequibles.
Baixen les cloïsses (-19%), els llagostins (-5%), la pularda (-3) i el lluç (-1).
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre