Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Les llimones, peres, tomàtigues i cebes lideren la pujada, mentre que el cost del menjar ja és un 33% més car que fa quatre anys
Els preus dels aliments continuen marcant rècords. Aquest estiu, les fruites i verdures s’han encarit fins a un 18% respecte a l’any passat. El resultat: una cistella de la compra molt més cara… i molt menys saludable.
Segons l’Observatori de Preus de l’OCU, els aliments que més s’han encarit durant el darrer any són les llimones, amb un increment del 60 %. També les peres, més d’un 30 % i dos dels productes d’horta més consumits de l’estiu: les cebes i les tomàtigues.
També pugen els productes de carnisseria i xarcuteria, un 10% de mitjana. Les xifres ho deixen clar: el menjar és ara un 33% més car que fa quatre anys. Ho noten, sobretot, les butxaques dels clients.
Hi ha excepcions: les sardines, pollastre i formatge fresc mantenen estables els preus. Però són poques les bones notícies… dins una cistella, cada vegada, més difícil d’omplir.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"