Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Tècnics del Consell avaluaran si es pot continuar amb el proveïment d'aigua dels dissabtes.
És un element arquitectònic singular des Mercadal. El construí el governador Richard Kane l’any 1733, durant la dominació britànica de Menorca. Aquesta construcció alberga un gran dispòsit d’aigua que servia per proveir d’aigua potable a les tropes angleses, però també millorà la qualitat de vida dels mercadalencs. Encara avui dia, molts d’ells van a omplir-ne garrafes amb la seva aigua de pluja.
L’esfondrament de la paret nord dimarts no ha malmès la cisterna, aparentment, però els tècnics del Consell de Menorca són els que n’han de fer l’avaluació definitiva aquest dijous dematí. És possible que el servei de proveïment d’aigua dels dissabtes s’hagi de suspendre temporalment.
El Consell té previst demanar ajuda econòmica al Govern per restaurar aquest Bé d’Interès Cultural. S’haurà de dur a terme amb la tècnica artesanal de pedra i morter i gens de ciment, tal com es va construir al segle XVIII.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca