Tot i que els carrers afectats ya estan pintats, la nova zona no començarà funcionar de manera efectiva fins la primera setmana de març
La ciutat d’Eivissa augmenta la zona d’estacionament regulat, més coneguda com a zona blava. Els operaris han començat avui a pintar els carrers afectats per aquesta ampliació. Es tractaria de petits trams de només una illa d’edificis dels carrers Vicent Serra i Orvay, Bisbe González Abarca, Balears, Múrcia, Canàries, Madrid, Fra Vicent Nicolau, Bisbe Abad i la Sierra i Cardona Riera.
La decisió es va prendre el desembre de 2022 per tal de compensar la pèrdua de places d’aparcament que va comportar la remodelació de l’avinguda d’Isidor Macabich. Tot i que avui es comença la seva senyalització encara manca la col·locació dels nous parquímetres que tendrà lloc dijous. Uns 15 dies després serà quan comenci a funcionar de manera efectiva la nova zona blava.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses