Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Aquesta coproducció d'IB3 acostarà l'audiència als llocs més inhòspits del cementiri de Palma
Entendre la relació, de vegades conflictiva, que tenim amb la mort i apropar-s’hi a través de gent que la tracta diàriament. Així va sorgir la idea del documental “La Ciutat dels Morts“.
Una peça audiovisual dirigida per Miguel Eek que ens acosta a 10 treballadors del cementiri municipal de Palma. Cadascun amb la seva realitat, cadascun amb la seva manera d’enfrontar-se a la mort.
10 personatges, dels quals, assegura, ha après moltes coses. Fins i tot han fet sentir tot l’equip tranquil amb el seu futur.
Una obra on el conflicte no el tenen els personatges, sinó l’audiència, que s’haurà de topar amb els seus sentiments, amb les seves pors i amb els prejudicis entorn de la mort.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya