Una mallorquina de la Flotilla queda detinguda a Israel per una presumpta agressió a una funcionària de presons
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts

Aquesta coproducció d'IB3 acostarà l'audiència als llocs més inhòspits del cementiri de Palma
Entendre la relació, de vegades conflictiva, que tenim amb la mort i apropar-s’hi a través de gent que la tracta diàriament. Així va sorgir la idea del documental “La Ciutat dels Morts“.
Una peça audiovisual dirigida per Miguel Eek que ens acosta a 10 treballadors del cementiri municipal de Palma. Cadascun amb la seva realitat, cadascun amb la seva manera d’enfrontar-se a la mort.
10 personatges, dels quals, assegura, ha après moltes coses. Fins i tot han fet sentir tot l’equip tranquil amb el seu futur.
Una obra on el conflicte no el tenen els personatges, sinó l’audiència, que s’haurà de topar amb els seus sentiments, amb les seves pors i amb els prejudicis entorn de la mort.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents