Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Si ara fa set anys tractaven sobretot casos de desnonaments, ara les consultes són per qüestions de permisos d'estrangeria
Aprendre ajudant podria ser el lema de la Clínica Jurídica de la Universitat de les Illes. Un espai d’assessorament que posa en contacte els alumnes de darrer any de Dret amb la realitat amb què es toparan quan surtin de les aules.
Cada any s’involucren en un centenar de casos. Fa 7 set anys, quan arrencà la Clínica Jurídica, s’enfrontaven sobretot a desnonaments. Ara, consultes d’estrangeria.
Els beneficiaris són gent en risc d’exclusió social, amb qui es posen en contacte a través d’ONG’s com Càritas. L’objectiu és que ningú quedi desprotegit legalment. Tot sempre sota la supervisió d’advocats col·legiats.
La de les Illes és una de la vintena d’universitats que ofereixen aquest servei. Avui s’han reunit a Palma per intercanviar experiències i coneixements en la vuitena trobada de Clíniques Jurídiques d’Espanya.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols