Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

D'entrada, el diputat de Més per Menorca, Josep Castells, no n'és partidari
Josep Castells diumenge passat a la seu de Més per Menorca durant la nit electoral.
22El projecte Sumar, liderat per Yolanda Díaz, ha ofert a Més per Menorca integrar-se a la seva candidatura per a les eleccions generals. Concretament, la proposta és per a Ara Més, el partit amb vocació estatal integrat pels menorquinistes, Més per Mallorca i Ara Eivissa. Ara, la direcció d’Ara Més i de les formacions que l’integren seran les encarregades d’avaluar l’oferta, tot i que el diputat de Més per Menorca, Josep Castells, no n’és d’entrada partidari. El que sí que descarta és que Més per Mallorca prengui una decisió unilateral sobre el tema. De fet, la comissió de seguiment d’Ara Més celebrada aquest dimecres va decidir, de moment, formalitzar la coalició per concórrer conjuntament a les generals, tot i que serà dilluns quan es reunirà l’assemblea per valorar la proposta de Sumar.
Castells també descarta una abstenció per facilitar la investidura de Marga Prohens com a presidenta del Govern sense que el PP hagi de recórrer a Vox. El diputat entén que el PP i Vox són cares de la mateixa moneda. Castells sosté que no van donar un xec en blanc a Armengol i tampoc no ho faran amb Prohens.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat