X

La colla de Buscastell celebra els 25 anys d’existència

Un recorregut que es pot seguir a través d'una exposició fotogràfica

07/12/2025

La colla de Buscastell celebra els 25 anys d’existència

138

Les festes de Forada, a Sant Antoni de Portmany, varen viure ahir una de les jornades més emotives del seu programa. La Colla de Buscastell celebrava els vint-i-cinc anys d’existència amb una exposició fotogràfica que feia un repàs per la seva història.

El 3 de desembre del 2000, 16 boixos ballaven a la festa dels majors de Forada. Naixia així la Colla de Buscastell. La seva aparició a festes patronals va anar ampliant-se fins que el 2007 varen fer el primer viatge fora d’Eivissa. Va ser a Alcúdia. Fou el primer de 30 excursions fora de l’illa per fer intercanvis culturals.

Un recorregut que es pot seguir a través d’aquesta exposició fotogràfica i d’artesania oberta fins demà al centre cultural de Forada.

En vint-i-cinc anys d’existència la Colla ha crescut fins a superar el mig centenar de membres. I en tot aquest temps els seus lligams també s’han fet més grans.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT