X

La colla de Buscastell celebra els seus 25 anys d’existència

Un recorregut que es pot seguir a través d'una exposició fotogràfica

06/12/2025

La colla de Buscastell celebra els seus 25 anys d’existència

7

Les festes de Forada, a Sant Antoni de Portmany, varen viure ahir una de les jornades més emotives del seu programa. La Colla de Buscastell celebrava els seus 25 anys d’existència amb una exposició fotogràfica que feia un repàs per la seva història.

El 3 de desembre del 2000, 16 boixos ballaven a la festa dels majors de Forada. Naixia així la Colla de Buscatell. La seva aparició a festes patronals va anar ampliant-se fins que el 2007 varen realitzar el primer viatge fora d’Eivissa. Va ser a Alcúdia. Fou el primer de 30 excursions fora de l’illa per realitzar intercanvis culturals.

Un recorregut que es pot seguir a través d’aquesta exposició fotogràfica i d’artesania oberta fins demà al centre cultural de Forada.

En vint-i-cinc anys d’existència la Colla ha crescut fins a superar el mig centenar de membres. I en tot aquest temps els seus lligams també s’han fet més grans.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT