Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El concurs de nous talents i promeses de la moda obre la Passarel·la Adlib 2019 al Recinte de Fires d'Eivissa.
Mentre les sis finalistes supervisaven els darrers detalls de les seves col·leccions, al photocall passaven alguns rostres populars que formaven part del públic del Futur Adlib 2019. Una passarel·la que va donar espai a antics guanyadors del certamen.
La col·lecció ‘Catalina’, de Natalia Martínez Nieto, va obtenir els 2.500 euros del primer premi. Segons el criteri del jurat, gràcies a la complexitat i qualitat de la confecció i els acabats, i a la cohesió i harmonia dels seus vestits.
La Passarel·la Adlib continua aquest divendres a les 9 del vespre amb la primera de les dues desfilades organitzades pels dissenyadors consagrats de les Pitiüses. Serà també al Recinte de Fires de l’illa.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació