La Cooperativa del Camp assegura que ha estat la campanya més cara duta a terme mai, per l'augment de preus en els combustibles i productes bàsics
Durant la campanya d’enguany, la Cooperativa del Camp de Formentera ha recol·lectat un total de 55 tones de cereal, el que suposa un 16 % menys que l’any passat.
A més, assenyalen que ha estat la campanya més cara que han dut a terme mai, per l’augment de preus en combustibles i altres productes necessaris, com els pesticides o les llavors. En concret, ha estat un 50 % més cara que la passada.
Fa un any, la Cooperativa va posar en marxa el molí fariner, el qual permetia tancar el cicle del cereal a l’illa, i en aquest temps han fet al voltant d’unes 5 tones de farina. Ara esperen la construcció d’un trull d’oli, el qual preveuen que estigui enllestit abans que acabi el 2022.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses