Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El bon temps acompanya i alguns han nedat per posar la cirereta a la jornada
Gent i més gent passejant per amunt i per avall al passeig marítim de la Colònia de Sant Jordi. Vacances de Setmana Santa, les primeres postpandèmia, i tot molt animat. Situació que agraeixen, per exemple, residents de tot l’any i que també noten els propietaris de negocis i els treballadors. És una destinació principalment copada per mallorquins, però això no vol dir que no hi hagi estrangers. Ans al contrari.
Un mercadet amb animació infantil ha completat un dissabte al qual la cirereta alguns l’han posada amb una bona capbussada.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases