X

La comèdia ‘Trío de Dos’, del menorquí Javier Galindo, arriba a les Balears

L'obra, que és la seva òpera prima, tracta problemes com la falta de comunicació en parella i la recerca de la felicitat

12/03/2026

La comèdia ‘Trío de Dos’, del menorquí Javier Galindo, arriba a les Balears

22

La falta de comunicació d’una parella i un terapeuta matrimonial un poc excèntric són els ingredients de Trío de Dos una comèdia que arriba a les Balears aquest cap de setmana, després de tres anys de gira per la Península. Ho farà divendres a Palma, a Trui Teatre i dissabte, al Teatre Ukalari de Ciutadella. A Eivissa aterrarà el 19 de març.

És l’òpera prima de Javier Galindo, dramaturg i actor menorquí, que l’ha escrita i la protagonitza encarnant el paper de Braulio, el terapeuta.

L’obra és plena de girs argumentals i situacions absurdes amb mètodes poc ortodoxos per salvar el matrimoni d’Helena i Paco, que acaben derivant en reflexions profundes com la recerca de la veritable felicitat.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT