Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'obra, que és la seva òpera prima, tracta problemes com la falta de comunicació en parella i la recerca de la felicitat
La falta de comunicació d’una parella i un terapeuta matrimonial un poc excèntric són els ingredients de Trío de Dos una comèdia que arriba a les Balears aquest cap de setmana, després de tres anys de gira per la Península. Ho farà divendres a Palma, a Trui Teatre i dissabte, al Teatre Ukalari de Ciutadella. A Eivissa aterrarà el 19 de març.
És l’òpera prima de Javier Galindo, dramaturg i actor menorquí, que l’ha escrita i la protagonitza encarnant el paper de Braulio, el terapeuta.
L’obra és plena de girs argumentals i situacions absurdes amb mètodes poc ortodoxos per salvar el matrimoni d’Helena i Paco, que acaben derivant en reflexions profundes com la recerca de la veritable felicitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació