Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les dependències del centre de la ciutat, a partir d'avui, ja no estan operatives
La comissaria de Policia Local de Maó es trasllada al polígon. Les dependències del centre de la ciutat, a partir d’aquest dimarts, ja no estan operatives.
Els ciutadans que vulguin contactar amb la Policia Local de Maó, a partir d’avui, ja no ho podran fer a la comissaria del centre, on fins ara s’atenia els ciutadans. Les dependències es traslladen, de manera exclusiva, fins al polígon, al carrer Binimaimut, número 6.
Així, el centre de Maó queda sense comissaria de Policia Local. Durant els darrers anys, alguns serveis ja s’havien desplaçat fins a POIMA i avui es trasllada definitivament la comissaria.
L’objectiu d’aquest canvi és donar un servei més unificat i integral, i per tant millorar l’atenció al ciutadà. A més, asseguren que continuarà la presència d’agents al centre de la ciutat i que, fins i tot, l’objectiu és que augmenti.
L’oficina de plaça de la Constitució, per tant, deixa d’estar operativa i les dependències quedaran buides a l’espera que els donin algun ús.
Temporalment, però, quedarà actiu el videoporter de la comissaria del centre. Així, els ciutadans que necessitin resoldre alguna incidència, podran ser atesos des del polígon, al centre, en temps real.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació