Avui migdia sindicats, patronals de comerç i associacions de consumidors s’han reunit amb el conseller de treball per debatre les modificacions de la llei de comerç de les Balears. La patronal de grans superfícies s’han quedat tota sola a l’hora de defensar l’obertura de 16 dies festius. El petit comerç, sindicats i consumidors demanen que es redueixin a 10.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.